סלומינסקי: "החכי"ם החרדים מתנהגים באופן שלא מכבד בני תורה"

דוד לזר | צילום: פייסבוק 5 Comment on סלומינסקי: "החכי"ם החרדים מתנהגים באופן שלא מכבד בני תורה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ ניסן סלומינסקי מ'הבית היהודי' תוקף היום את חברי הכנסת החרדים – על רקע דיוני חוק מע"מ אפס.

סלומינסקי אמר הערב ב'קול חי' כי "הח"כים החרדים פועלים בוועדה במסירות נפש גדולה, אולם באופן שלא תמיד מכבד בני תורה, וכי הלחץ להיכנס לממשלה מעביר את הח"כים החרדים על דעתם".

"כאיש קואליציה אני מקדם את חוק מע"מ אפס כי בנט אמר לי בשם נתניהו לקדם את החוק", אמר סלומינסקי.

סלומינסקי אמר את הדברים בעקבות מה שהוא מכנה "דרדור הדיון הפרלמנטרי סביב נושא מע"מ אפס על דירות, לאחר ימים ארוכים של דיונים, בהם חברי הכנסת מהסיעות החרדיות עושים כל מאמץ על-מנת למנוע דיון ענייני ומועיל בהצעת החוק ובסוגיית הפתרון למצוקת הדיור".

"העובדה שחברי הכנסת מכלים את זמנה של הוועדה לריק, תוך ביזוי הוועדה והכנסת איננה מועילה, אפילו לא לציבור החרדי ובוודאי שלא מסייעת לקידום פתרון של ממש למשבר הדיור", אמר.

"אני מבין את הרצון שלהם לחזור לממשלה, אך אין הדבר מצדיק התנהלות מבזה של הכנסת, של הדיון הציבורי ושל חברי הכנסת החרדים עצמם", אמר לסיום.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    צבוע ורמאי עלוב! שהוא יטיף לבני תורה? אין גבול לחוצפה! אחד העסקנים המגעילים והדוחים איכככססס

  2. 4

    מעניין שהם יעשו מה שהם רוצים יתמכו בגרועים שבחוקים נגד בני התורה ואחר כך יטיפו לנו שאנחנו לא מתנהגים כמו בני תורה אז בבקשה תתנהגו אתם כמו בני אדם!

  3. 3

    אדון ניסן, אם אתה חושב שכל מה שמפריע לחרדים בימים אלו זה כניסה לממשלה, ולא המצב הכלכלי הקשה שאתה ומרעיך הבאתם אותו אליו, ולא רדיפת היהדות ע"י הממשלה, אז אתה חי בסרט

  4. 2

    א. זה שניסן סלומינסקי לא מכבד את היהדות ולא את מורשת אהבת האדם וישראל של הרב קוק זה מיותר לומר. אבל האם את הכנסת ואת ועדת הכספים הוא מכבד ? האם הוא נאה דורש לכבד את הכנסת והוא גם נאה מקיים ? שימו לב למה שהוא עצמו אומר. לדבריו הוא מקדם את החוק לא בגלל שהוא טוב לדעתו, אלא "בגלל שבנט אמר לי שנתניהו אמר לו…" כתגרן בשוק חילופי סחורות. אם אלו הם מכבדי הכנסת אז מה אנחנו מצפים מבל"ד ?
    ב. עוד משהו קטנטן לניסנק'ה. אתה מתרעם על דיון לא ענייני ? אתה צוחק עלינו? דיון ענייני עורכים על חוק ענייני. כשיש הצעת חוק שהיא לגמרי לא עניינית לפי כל קנה מידה, אז כל דרך למונעה שהיא חוקית היא גם כשירה ולגיטימית .

  5. 1

    אני לא מבין מה התלונה, הם לא הצליחו להכנס לרשימת 1800 העילויים,